Meta, firma zajmująca się mediami społecznościowymi, znana wcześniej jako Facebook, zmieniła swoje wymagania dla firm, które chcą reklamować produkty związane z aktywami cyfrowymi.
Duża zmiana w zakresie reklam krypto
Media społecznościowe i rynek Metaverse - Meta rozszerzyła wymagania kwalifikacyjne do wyświetlania reklam kryptowalut na Facebooku, dając firmom większą swobodę w zakresie oferowania produktów powiązanych z aktywami cyfrowymi.
Te zmiany pomogą uczynić naszą politykę w tej przestrzeni bardziej sprawiedliwą i przejrzystą oraz pomogą większej liczbie reklamodawców, w tym małym firmom, zwiększyć grono odbiorców i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. – napisała Meta w komunikacie.
Przed aktualizacją tylko wąski segment firm kryptograficznych mógł reklamować się na Facebooku, ponieważ platforma rozpoznawała tylko niewielką liczbę licencji regulacyjnych. Wcześniej firmy musiały przedstawić mnóstwo informacji oraz co najmniej jedną z trzech licencji regulacyjnych, teraz muszą jedynie przedstawić dowolną z 27 różnych licencji. Zgodnie ze zaktualizowaną polityką następujące produkty i usługi kryptograficzne mogą teraz otrzymać pisemną zgodę na wyświetlanie reklam na Facebooku:
- Giełdy kryptowalut i platformy transakcyjne
- Usługi pożyczania kryptowalut
- Portfele kryptowalut
- Infrastruktura do kopania kryptowalut
Chcemy, aby ludzie nadal odkrywali i dowiadywali się o nowych produktach i usługach za pośrednictwem reklam na Facebooku bez obawy o oszustwa. - czytamy w komunikacie
Komentarze