Matt Damon twarzą kampanii reklamowej Crypto.com

Giełda kryptowalut Crypto.com stworzyła reklamę z udziałem hollywoodzkiego aktora Matta Damona, która ma trafić do odbiorców na całym świecie. Hasło kampanii to "fortune favors the brave" - fortuna sprzyja odważnym. Celem nowej kampanii marketingowej jest dotarcie do globalnej publiczności potencjalnych użytkowników i inwestorów kryptowalut. Mimo to nie pada w niej ani jedno słowo, które nawiązywałoby do rynku. Zamiast tego marketing koncentruje się na dokonaniach śmiałych jednostek, a Matt Damon porusza się wśród cyfrowych projekcji przedstawiających himalaistę Edmunda Hillary'ego, braci Wright czy astronautów. Według Crypto.com spoty zostaną wyemitowane w telewizjach na całym świecie. Giełda zainwestuje także w bilbordy.

1 mln USD dla fundacji Damona i rola celebrytów

Informacje o nowej kampanii, pojawiają się krótko po doniesieniach o dotacji dla fundacji Matta Damona i Gary'ego White'a. Założona w 2009 roku, Water.org, otrzymała ostatnio 1 mln dolarów, przekazanych przez Crypto.com. Aktor skomentował wówczas, że giełda "podziela zaangażowanie we wzmacnianie ludzi na całym świecie dając im narzędzia, których potrzebują aby przejąć kontrolę nad swoją przyszłością”. Matt Damon, mający na koncie statuetkę Oscara oraz dwa Złote Globy, to prawdopodobnie jeden z największych celebrytów, zaangażowanych do tej pory w kampanię reklamową firmy z branży kryptowalut. O tym jak duże znaczenie dla amerykańskich inwestorów mają znane twarze, świadczy wrześniowy sondaż Morning Consult. 45% z 2200 ankietowanych powiedziała wówczas, że kupiłaby kryptowaluty, gdyby reklamował je ktoś znany. Najwięcej, bo aż 81% uczestników badania, zaufałoby jednak w pierwszej kolejności rodzinie i przyjaciołom.

Komentarze

Ranking giełd