ADS to token oparty o ekosystem ADSHARES, zaprojektowany z myślą o dalszej ewolucji. Token służy do zakupu miejsc reklamowych, do opłacania impresji i rozliczania kampanii, a także do zarządzania ADSHARES DAO. Ekosystem ADSHARES umożliwia zautomatyzowany zakup i publikację reklam w Metaverse, grach, aplikacjach mobilnych, AR/VR i witrynach internetowych. Wydawcom i twórcom umożliwia monetyzację dowolnej przestrzeni cyfrowej. Dzięki użyciu technologii blockchain ADSHARES zamierza rewolucjonizować przejrzystość, jasność i rozliczalność kampanii reklamowych w kategorii, w której rządzi fraud i wielkie korporacje. Co więcej, połączenie warstwy rozliczeniowej z warstwą obliczeniową znacznie skraca czas rozliczania kampanii. Użycie mechanizmu konsensusu Delegated Proof of Stake czyni go najbardziej „zielonym”, węglowo oszczędnym projektem, co wychodzi naprzeciw postulatom o zmniejszenie śladu węglowego w kategorii reklamy programmatic. Projekt działa nieprzerwanie od 2017 roku, a kapitalizacja rynkowa tokena ADS osiągnęła poziom 30 milionów dolarów, co świadczy o sile i potencjale tego projektu. Ostatecznym celem ADS jest stanie się „walutą reklamy cyfrowej” – a jego wartość ma rosnąć wraz ze wzrostem zdecentralizowanej sieci reklamowej, rosnącej adopcji technologii oraz efektu skali.
Listing nowego tokena na giełdzie Egera. Jak wpłynie na rynek reklamowy?
Polska giełda kryptowalut – Egera.com – z dumą ogłasza listing tokena ADS – najnowszego i najbardziej oczekiwanego dodatku do swojej oferty handlu cyfrowymi aktywami. ADSHARES (ADS) jest jednym z bardziej znanych polskich projektów Web3, oraz jednym z najważniejszych kroków na drodze do transformacji rynku reklamowego.
ADS to token oparty o ekosystem ADSHARES, zaprojektowany z myślą o dalszej ewolucji. Token służy do zakupu miejsc reklamowych, do opłacania impresji i rozliczania kampanii, a także do zarządzania ADSHARES DAO. Ekosystem ADSHARES umożliwia zautomatyzowany zakup i publikację reklam w Metaverse, grach, aplikacjach mobilnych, AR/VR i witrynach internetowych. Wydawcom i twórcom umożliwia monetyzację dowolnej przestrzeni cyfrowej. Dzięki użyciu technologii blockchain ADSHARES zamierza rewolucjonizować przejrzystość, jasność i rozliczalność kampanii reklamowych w kategorii, w której rządzi fraud i wielkie korporacje. Co więcej, połączenie warstwy rozliczeniowej z warstwą obliczeniową znacznie skraca czas rozliczania kampanii. Użycie mechanizmu konsensusu Delegated Proof of Stake czyni go najbardziej „zielonym”, węglowo oszczędnym projektem, co wychodzi naprzeciw postulatom o zmniejszenie śladu węglowego w kategorii reklamy programmatic. Projekt działa nieprzerwanie od 2017 roku, a kapitalizacja rynkowa tokena ADS osiągnęła poziom 30 milionów dolarów, co świadczy o sile i potencjale tego projektu. Ostatecznym celem ADS jest stanie się „walutą reklamy cyfrowej” – a jego wartość ma rosnąć wraz ze wzrostem zdecentralizowanej sieci reklamowej, rosnącej adopcji technologii oraz efektu skali.
ADS to token oparty o ekosystem ADSHARES, zaprojektowany z myślą o dalszej ewolucji. Token służy do zakupu miejsc reklamowych, do opłacania impresji i rozliczania kampanii, a także do zarządzania ADSHARES DAO. Ekosystem ADSHARES umożliwia zautomatyzowany zakup i publikację reklam w Metaverse, grach, aplikacjach mobilnych, AR/VR i witrynach internetowych. Wydawcom i twórcom umożliwia monetyzację dowolnej przestrzeni cyfrowej. Dzięki użyciu technologii blockchain ADSHARES zamierza rewolucjonizować przejrzystość, jasność i rozliczalność kampanii reklamowych w kategorii, w której rządzi fraud i wielkie korporacje. Co więcej, połączenie warstwy rozliczeniowej z warstwą obliczeniową znacznie skraca czas rozliczania kampanii. Użycie mechanizmu konsensusu Delegated Proof of Stake czyni go najbardziej „zielonym”, węglowo oszczędnym projektem, co wychodzi naprzeciw postulatom o zmniejszenie śladu węglowego w kategorii reklamy programmatic. Projekt działa nieprzerwanie od 2017 roku, a kapitalizacja rynkowa tokena ADS osiągnęła poziom 30 milionów dolarów, co świadczy o sile i potencjale tego projektu. Ostatecznym celem ADS jest stanie się „walutą reklamy cyfrowej” – a jego wartość ma rosnąć wraz ze wzrostem zdecentralizowanej sieci reklamowej, rosnącej adopcji technologii oraz efektu skali.
Komentarze