Ledger, czołowy dostawca portfeli sprzętowych do bezpiecznego przechowywania kryptowalut, wprowadza na rynek nowy portfel opracowany z myślą o tokenach NFT.
Nowy produkt o nazwie Ledger Nano S Plus to następna generacją oryginalnego portfela Nano wydanego w 2016 roku. Tym razem firma Ledger skoncentrowała się na potrzebach posiadaczy tokenów NFT.
Nowy Ledger Nano S Plus jest szóstym portfelem sprzętowym Ledger od czasu, gdy firma wprowadziła swój pierwszy model HW1 w 2015 roku.
Produkt jest również pierwszym portfelem sprzętowym, który Ledger wydał od czasu debiutu Ledger Nano X w 2019 roku. Nano S Plus w połączeniu z niedawnym wsparciem technologii „czystego podpisu” za pośrednictwem Ledger Live ma na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa dla użytkowników sieci Web3. Koszt urządzenia na
stronie producenta to 356 złotych.
- Użytkownicy Ledger Nano zawsze byli w stanie przechowywać NFT na swoich urządzeniach za pośrednictwem partnerów. Teraz aplikacja Ledger Live priorytetowo traktuje wsparcie NFT, gdzie użytkownicy mogą przeglądać swoje NFT w Ledger Live i bezpiecznie dokonywać transakcji za pomocą czystego podpisu – powiedział Ian Rogers, dyrektor ds. doświadczeń użytkowników w firmie Ledger.
4,5 mln portfeli Ledger w rękach użytkowników
Technologia czystego podpisu ma na celu dostarczenie wszystkich szczegółów transakcji, eliminując ryzyko „ślepego podpisu” lub wyrażenia zgody na potencjalnie ryzykowną transakcję.
Dyrektor ds. technologii Ledger Charles Guillemet już w lutym ostrzegał użytkowników przed ryzykiem związanym ze ślepym podpisywaniem transakcji w sieci blockchain w następstwie poważnego ataku phishingowego, którego celem był największy na świecie rynek NFT OpenSea.
Firma Ledger na początku marca wypuściła limitowaną edycję Ledger Nano S Plus, sprzedając 10 000 urządzeń po cenie 79 USD za sztukę. Założona w 2014 roku firma Ledger jest jednym z największych na świecie dostawców sprzętowych portfeli kryptowalutowych, które są fizycznymi urządzeniami przeznaczonymi do przechowywania kluczy prywatnych użytkownika. Firma sprzedała ponad 4,5 miliona urządzeń i wprowadziła do tej pory sześć różnych portfeli.
Komentarze