Kryptowaluty w reklamie – Grayscale zachęca do inwestycji.

Jak wiadomo, reklama dźwignią handlu. Również tego krypto-centrycznego. Grayscale, australijska firma operująca w dziedzinie zarządzania funduszami powierniczymi oraz dostarczająca produktów finansowych, wyprodukowała reklamę, w której zachęca do lokowania zasobów w kryptowalutach. Oczywiście – za pośrednictwem proponowanych przez siebie rozwiązań opartych o kryptowalutę. Klip wyemitowany został w telewizjach Fox i Fox Buisness, CNBC oraz MSNBC, lecz można go zobaczyć także na twitterowym profilu prezesa firmy. Przedstawia on historię ewolucji środków płatniczych, od czasów najdawniejszych, aż po najnowszy etap ewolucji pieniądza – właśnie kryptowaluty. Jak głosi firma – nie dyskryminuje ona żadnej z walut wirtualnych, i prócz Bitcoina poświęca należytą uwagę Ethereum, Litecoinowi, Zcash i innym tokenom. Grayscale pragnie w ten sposób rozreklamować swoje instrumenty kryptowalutowe. Umożliwiają one inwestycje w te aktywa, jednakże bez konieczności samodzielnej obsługi praktyczno-technicznego aspektu przedsięwzięcia, jak również (w sytuacji, w której może być to wymagane lub pożądane) bez formalnego wchodzenia w posiadanie kryptowaluty, która pozostaje zasobem funduszu.

Komentarze

Ranking giełd