Francuski dom mody Louis Vuitton kontynuuje eksperymenty w branży gier. Gracze "Louis: The Game" mają szansę na wygranie 10 niewymiennych tokenów NFT. Nowy projekt NFT rozpoczyna także Hyundai. Firma samochodowa nawiązała partnerstwo z Meta Kongz.
Do wygrania tokeny NFT
Luksusowa marka Louis Vuitton i twórca gry
„Louis: The Game” tym razem
zamierza edukować graczy w temacie swojej historii, w zamian za
nagrody w postaci niewymiennych tokenów NFT. Dom mody dodał
do gry nowe zadania i nagrody. Zaangażowani gracze po osiągnięciu określonego progu będą mogli wziąć udział w loterii NFT. Nagrodą będzie 10 niewymiennych tokenów
NFT z postacią z gry, Vivienne. Tokeny będą działać jako awatary w mediach społecznościowych. Zostały stworzone we współpracy z Wenew Labs, tj. startupem założonym przez artystę Beeple Mike'a Winkelmanna.
Loteria ma potrwać do 4 sierpnia.
Hyundai i Meta Kongz
Swój udział w non-fungible token NFT ma także firma samochodowa Hyundai. Hyundai wraz z Meta Kongz tworzy własną kolekcję niewymiennych tokenów "Metamobilność". Według
Chang Song, czyli prezesa i szefa działu Transportation-as-a-Service (TaaS) firmy Hyundai, koncepcja metamobilności sprawi, że przestrzeń, czas i odległość będą niemalże całkiem nieistotne:
„Metamobilność” to wizja robotyki jako pośrednika pomiędzy światem rzeczywistym a Metaverse, tak, by zmiany wprowadzane przez użytkowników w Metaverse znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Ma pozwolić ludziom przezwyciężyć fizyczne ograniczenia ruchu w czasie i przestrzeni.
//twitter.com/Hyundai_NFT/status/1515833163683041282?s=20&t=_iVsGcJbluET6KMLZl-O1g
Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer i Head of Customer Experience w
Hyundai, wypowiedział się na temat nowego projektu:
Wszechświat Hyundai NFT rozszerzy doświadczenie marki Hyundai, zwłaszcza w przypadku generacji MZ, w zupełnie nowy sposób, jeszcze bardziej wzmacniając nasze zaangażowanie w innowacje zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w metawszechświecie. Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem „Metamobilności” za pośrednictwem naszych własnych NFT i rozpoczęciem tej podróży z „Meta Kongz”.
Meta Kongz zadebiutowało na scenie NFT w grudniu 2021. Ten projekt NFT składający się z 10 tysięcy losowo utworzonych ilustracji goryli w wymiarze 3D w krótkim czasie znalazł się na liście światowego rynku NFT
Top 100.
Producent samochodów nawiązał również inne partnerstwa m.in. z platformą NFT i Metaverse WITCH.
Komentarze