Ukraiński klub piłkarski Dynamo Kijów poinformował, że będzie sprzedawać bilety na najbliższe mecze w formie tokenów NFT. Tokeny NFT odnotowały w ostatnich miesiącach znaczący wzrost popularności, a z nowej użyteczności korzystają muzycy, artyści, a teraz także kluby sportowe. Ukraińska drużyna będzie korzystać z amerykańskiego partnera blockchain Moonwalk.
Bilety NFT będą sprzedawane wyłącznie na platformie Binance NFT Marketplace. Dzięki temu Dynamo Kijów stanie się pierwszym dużym klubem, który sprzedaje bilety i przedmioty kolekcjonerskie w formie NFT.
Rozpoczęcie sprzedaży biletów ma nastąpić w czerwcu 2021 roku. Dyrektor Binance na Europę Wschodnią Gleb Kostariew skomentował współpracę, mówiąc, że Dynamo Kijów ma wspaniałą historię i jedną z największych baz fanów na Ukrainie. Wyraził radość z nawiązania porozumienia i podkreślił, że kibice klubu również na to czekali.
Głęboko wierzymy, że bilety NFT wkrótce staną się czymś znanym w gronie fanów piłki nożnej, a rynek Binance NFT będzie jedną z wiodących platform dla funkcjonalnych tokenów NFT. – podsumował Kostariew
Klub sprzeda 25% biletów w formie NFT
Dynamo Kijów zamierza w przyszłości sprzedawać około 25% swoich biletów na mecze domowe jako NFT. Kibice będą mogli zakupić bilety NFT i otrzymać bilety na mecz, a także ekskluzywne nagrody. Posiadacze NFT otrzymają również bonusy korzystając z cyfrowego portfela Moonwalk na stronie internetowej Dynama.
Wiceprezes Dynama Kijów Mark Ginzburg wierzy, że ten ruch zapewni klubowi pozycję technologicznego lidera w sektorze piłki nożnej w Europie.
Zawsze będziemy dążyć do zapewnienia fanom Dynama najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych usług i narzędzi, a także współpracować tylko z uznanymi liderami branży. Dlatego nasz bilet NFT został opracowany przez jedną z wiodących amerykańskich firm Moonwalk, a platformą do jego wdrożenia będzie rynek Binance NFT – powiedział Ginzburg.
Komentarze