W czerwcu CEO platformy, Chris Marszalek, ogłosił redukcję 260 miejsc pracy, czyli 5% całej kadry Crypto.com. Do końca lata liczba zwolnień wzrosła ośmiokrotnie. Byli i obecni pracownicy powiedzieli publikacji, że jako pierwszy został zredukowany dział marketingu - dział kreatywny został całkowicie rozwiązany kilka miesięcy po jego powstaniu. Według doniesień medialnych, oprócz porzucenia sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA wartego 500 mln euro, Crypto.com rozwiązał również umowy z kobiecą drużyną piłkarską Angel City FC z Los Angeles oraz platformą streamingową Twitch. Biuro prasowe spółki odmówiło podania liczby zwolnionych pracowników. Rzecznik Crypto.com opisał obecne wydarzenia jako "proces restrukturyzacji", który "wzmocnił jego pozycję podczas niedźwiedziego cyklu". Dodał, że 60% zwolnionych osób to freelancerzy. W marcu Międzynarodowa Federacja Piłkarska ogłosiła, że Crypto.com zostanie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze.
Crypto.com zwolniło ponad 2 tys. pracowników
Platforma kryptowalutowa Crypto.com zredukowała swój personel o około 40%, likwidując ponad 2 tysiące miejsc pracy. Takie informacje podaje AdAge, powołując się na źródła wewnątrz firmy.
W czerwcu CEO platformy, Chris Marszalek, ogłosił redukcję 260 miejsc pracy, czyli 5% całej kadry Crypto.com. Do końca lata liczba zwolnień wzrosła ośmiokrotnie. Byli i obecni pracownicy powiedzieli publikacji, że jako pierwszy został zredukowany dział marketingu - dział kreatywny został całkowicie rozwiązany kilka miesięcy po jego powstaniu. Według doniesień medialnych, oprócz porzucenia sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA wartego 500 mln euro, Crypto.com rozwiązał również umowy z kobiecą drużyną piłkarską Angel City FC z Los Angeles oraz platformą streamingową Twitch. Biuro prasowe spółki odmówiło podania liczby zwolnionych pracowników. Rzecznik Crypto.com opisał obecne wydarzenia jako "proces restrukturyzacji", który "wzmocnił jego pozycję podczas niedźwiedziego cyklu". Dodał, że 60% zwolnionych osób to freelancerzy. W marcu Międzynarodowa Federacja Piłkarska ogłosiła, że Crypto.com zostanie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze.
W czerwcu CEO platformy, Chris Marszalek, ogłosił redukcję 260 miejsc pracy, czyli 5% całej kadry Crypto.com. Do końca lata liczba zwolnień wzrosła ośmiokrotnie. Byli i obecni pracownicy powiedzieli publikacji, że jako pierwszy został zredukowany dział marketingu - dział kreatywny został całkowicie rozwiązany kilka miesięcy po jego powstaniu. Według doniesień medialnych, oprócz porzucenia sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA wartego 500 mln euro, Crypto.com rozwiązał również umowy z kobiecą drużyną piłkarską Angel City FC z Los Angeles oraz platformą streamingową Twitch. Biuro prasowe spółki odmówiło podania liczby zwolnionych pracowników. Rzecznik Crypto.com opisał obecne wydarzenia jako "proces restrukturyzacji", który "wzmocnił jego pozycję podczas niedźwiedziego cyklu". Dodał, że 60% zwolnionych osób to freelancerzy. W marcu Międzynarodowa Federacja Piłkarska ogłosiła, że Crypto.com zostanie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze.
Komentarze