Crypto.com podpisuje umowę sponsorską z UFC

Crypto.com rozszerzył swój zasięg marketingu sportowego i zawarł potężną umowę sponsorską z czołową organizacją mieszanych sztuk walki, Ultimate Fighting Championship (UFC). Choć nie ujawniono oficjalnych informacji, CNBC donosi, że umowa dotyczy kwoty 175 milionów dolarów wypłaconej w ciągu dziesięciu lat. Krypto firma z Hongkongu stała się pierwszym oficjalnym partnerem UFC w zakresie ubrań. Dzięki wieloletniej umowie marka Crypto.com zostanie umieszczona na elementach strojów używanych w całym UFC, w tym na odzieży sportowców.
To jest partnerstwo między dwoma firmami, które są najlepsze w tym, co robią. Żadna firma nie zrobiła więcej dla wzrostu popularności sportów walki niż UFC, a teraz jesteśmy jedną z największych marek sportowych na planecie. Możemy pomóc Crypto.com dotrzeć do większej liczby ludzi na całym świecie dzięki sile naszej marki.
- powiedział włodarz UFC Dana White. Walki UFC przyciągają przed ekrany cały świat. Szacuje się, że baza fanów organizacji to aż 625 milionów osób.

Kryptowaluty i sport

Marketing sportowy zawsze był ulubionym kanałem promocji w branży tradingowej. Teraz na to pole weszły firmy kryptowalutowe i mają bardzo głębokie kieszenie. Wcześniej giełda kryptowalutowa FTX kupiła prawa do nazewnictwa stadionu Miami Heat. Ponadto, wiele firm kryptowalutowych sponsoruje europejskie drużyny piłkarskie i zawarło większe lub mniejsze umowy sponsorskie w prawie wszystkich wydarzeniach sportowych. Na przykład Crypto.com sam sponsoruje drużynę Aston Martin w Formule 1, drużynę hokejową Montreal Canadiens i finał Coppa Italia we włoskiej piłce nożnej. Najnowsza umowa sprawi jednak, że marka stanie się jeszcze większa w niszowej, ale lukratywnej bazie fanów sportu.
To historyczny moment, gdy najszybciej rozwijająca się platforma kryptowalutowa łączy siły z najszybciej rozwijającym się sportem, aby pomóc przyspieszyć przejście świata na kryptowaluty. To dopiero początek długiej relacji z UFC i nie możemy się doczekać tego, co razem zbudujemy
- powiedział Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com

Komentarze

Ranking giełd