Coca-Cola i Crypto.com wydadzą NFT z Mistrzostw Świata w Katarze

Coca-Cola i Crypto.com połączyły siły, aby wypuścić kolekcję NFT inspirowaną Mistrzostwami Świata FIFA w Katarze 2022.
Kolekcja, stworzona we współpracy z artystą cyfrowym GMUNK, opiera się na "mapach cieplnych", które wizualnie przedstawiają ruchy i najważniejsze wydarzenia związane z turniejem. GMUNK stworzył 10 000 NFT, które będą dostępne dla fanów na platformie Crypto.com NFT od 1 maja do 31 lipca 2023 roku. Aby uzyskać dostęp do kolekcji NFT, fani będą musieli założyć konto na platformie Crypto.com NFT i odwiedzić stronę strefy kibica Coca-Coli, aby wyemitować token. Strefa kibica Coca-Cola to cyfrowy hub dla Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze, który oferuje fanom "możliwość przeżywania sportowych emocji zza ekranu komputera". Oprócz kolekcji NFT, strefa kibica zawiera tablice liderów, prognozy itd. To pozwala fanom konkurować ze sobą i wchodzić w interakcje w czasie rzeczywistym.

Crypto.com i Coca-Cola

Dyrektor generalny FIFA World Cup Nazli Berberoglu wyraził swój podziw dla współpracy z GMUNK i pochwalił jego zdolności artystyczne oraz estetykę kolekcji.
Znakomity talent, który konsekwentnie przesuwa granice najnowszej i najbardziej ekscytującej dziedziny sztuki. Jego inspiracje uchwycą pasję i determinację pokazywaną przez graczy podczas Mistrzostw Świata - gdy będą walczyć na boisku, ich atletyzm i wydajność zainspirują niesamowite dzieła sztuki cyfrowej.
Ze swojej strony Steven Kolifowitz, Chief Marketing Officer Crypto.com, wolał skupić się bardziej na potencjale tej współpracy dla rozwoju marki i przyjęcia zdecentralizowanych technologii.
Tegoroczne Mistrzostwa Świata FIFA będą pierwszymi, które wykorzystają technologię Web3. To zaszczyt współpracować z Coca-Cola i GMUNK, aby upamiętnić te historyczne mecze, które na zawsze zostaną uwiecznione na blockchainie. Razem tworzymy zupełnie nową formę pamiątek.

Komentarze

Ranking giełd