mcdonald nft

Chiński McDonald’s wypuszcza swój pierwszy NFT

Kolekcja „Big Mac Rubik's Cube” zostanie rozdana pracownikom i klientom przez chiński McDonald's. Francuska sieć franczyzy postanowiła wejść w branżę NFT już w kwietniu, wypuszczając własną kolekcję.

Chiński McDonald's wypuszcza pierwszą kolekcję NFT

Największa sieć fast foodów na świecie — McDonald's wypuścił 8 października zestaw 188 niezamiennych tokenów (NFT), aby uczcić 31. rocznicę swojego istnienia na chińskim rynku. Dzieła sztuki oznakowane jako „Big Mac Rubik's Cube” będą rozdawane pracownikom i konsumentom na zasadach loterii. Dyrektor generalny firmy w Chinach był zadowolony, że są pierwszą rodzimą marką, która wypuściła NFT. Powiedział on również, że firma zawsze zwraca uwagę na trendy i najnowsze technologie. Kolekcja nawiązuje kształtem do nowego budynku centrali McDonald's China, który powstał w Szanghaju. Posunięcie McDonald's w celu wprowadzenia NFT na rynek wydaje się sprzeczne z intencją władz, aby całkowicie zakazać wszystkich operacji kryptograficznych. Należy jednak zauważyć, że większościowy pakiet akcji McDonald's China należy do CITIC Group, państwowej firmy inwestycyjnej Chińskiej Republiki Ludowej. NFT od chińskiego McDonald's Francuski McDonald's z kolei już w kwietniu tego roku wprowadził na rynek własne cyfrowe dzieła sztuki w postaci niewymiennych tokenów, reprezentujących jedne z najpopularniejszych pozycji w menu restauracji. Zostały one rozdane obserwatorom w mediach społecznościowych.

Komentarze

Ranking giełd