Budweiser wprowadza na rynek swoje NFT
Popularna marka piwa Budweiser niespodziewanie weszła w sierpniu do przestrzeni NFT, kiedy to zakupiła kolekcjonerski przedmiot o tematyce Bud z kolekcji Rocket Factory Toma Sachsa i wykorzystała go na oficjalnym profilu marki na Twitterze. Teraz Budweiser uruchamia własne NFT, które będą przepustką do realizacji większych ambicji firmy w przestrzeni kryptowalutowej.
Dziś Budweiser wypuszcza na rynek swoją pierwszą serię tokenów NFT, nazwaną Budverse Cans: Heritage Edition. Seria ta obejmie 1936 kolekcjonerskich tokenów NFT, nawiązując do roku, w którym firma po raz pierwszy zaczęła wypuszczać piwo w puszkach. Każdy token NFT będzie zawierał elementy klasycznych zdjęć, reklam i dokumentów opisujących historię marki.
Co więcej, każdy token NFT przyniesie posiadaczom nieujawnione jeszcze korzyści. – Tokeny NFT będą działać jak klucz do Budverse i mogą odblokować ekskluzywne korzyści, nagrody i niespodzianki – ogłosiła marka na swoim oficjalnym serwerze Discord, zaznaczając, że takie korzyści są przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Komentarze