Binance usprawnia support klienta

Kryptowalutowa giełda Binance poinformowała o zmianach w dziale obsługi klienta. Spółka podkreśla, że obsługa klienta jest ważną częścią każdej firmy, a w branży kryptowalutowej jest prawdopodobnie jedną z kluczowych. Binance wyjaśnia też, że ostatnie problemy w zakresie obsługi klienta były spowodowane ogromnym rozwojem spółki. Aby zapobiec problemom w przyszłości, kryptowalutowa giełda zatrudniła więcej agentów obsługi klienta. Ma to pomóc z zaspokojeniem wysokiego zapotrzebowania na wsparcie. Wprowadzono również optymalizację istniejących procesów, aby przyspieszyć czas rozwiązywania problemów związanych z weryfikacją konta i wnioskami o wpłatę/wypłatę bankową. Największą zmianą jest jednak zamknięcie obecnego systemu ticketów i przekierowanie wszystkich agentów do obsługi czatu na żywo. Binance zapewnia, że nowy system ma wiele zalet:
  • Live Chat Bot w nowej odsłonie rozwiązuje teraz około 70–80% pytań najczęściej zadawanych przez użytkowników;
  • Czat na żywo umożliwia agentowi obsługi klienta przenoszenie zapytania między działami wewnętrznymi, co znacznie przyspiesza rozwiązanie problemu;
  • Czat na żywo jest teraz dostępny w trybie offline, co oznacza, że można zadać pytanie i wyjść w dowolnym momencie, a wiadomość dotrze do agenta. Agent wyśle odpowiedź, którą można przeczytać w dogodnym momencie.
Giełda wskazuje również, że zgłoszenia przesyłane w systemie ticketowym, które jeszcze nie zostały rozpatrzone, należy ponownie przesłać za pośrednictwem czatu na żywo.

Komentarze

Ranking giełd