Kilka lat wstecz dużą popularnością cieszyła się aplikacja mobilna Pokemon GO, w której szukało się spotów, chodząc po okolicy. Wyobraź sobie podobne założenie wykorzystujące blockchain, w którym w spotach na mapie zamiast pokemonów czekają na ciebie giveaway'e tokenów, NFT i materialnych przedmiotów. To najkrótszy opis Tubbly.
Projekt, tworzony przez polski zespół, planuje stworzyć aplikację, która połączy blockchain, tokeny NFT i metaverse. Tubbly umożliwi meldowanie się w różnych lokalizacjach na mapie, a zaznaczonymi miejscami będą logotypy partnerów, pod którymi znajdą się lokalizacje w prawdziwym świecie. Na użytkowników będą czekały tam różne niespodzianki od materialnych przedmiotów po tokeny i NFT tworzone przez partnerów aplikacji.
Tubbly w pierwszej iteracji dostarczy moduł mapy (dostępne będą tam realne przedmioty oraz tokeny naszych partnerów i $TUBE), moduł rankingu (lista najlepszych użytkowników wraz z ich statystykami) oraz moduł marketplace (będzie to sklep do wymiany zgromadzonych tokenów $TUBE na realne dobra) - opisuje Maurycy Konopacki - twórca projektu.
Aplikacja, która wg. obecnej roadmapy ma trafić do sklepów Google Play i App Store w 3 kwartale 2022 roku, będzie łączyła w sobie także elementy gamifikacji. Użytkownicy będą zdobywać pozycję w rankingu, a wyższa umożliwi im dostęp do dodatkowych miejsc, przedmiotów i nagród. W przedostatnim kwartale tego roku na DEXy ma trafić także token projektu.
Roadmap Tubbly
Token $TUBE
TUBE to natywny token Tubbly stworzony w łańcuchu bloków Binance Smart Chain (token BEP-20). W tym samym środowisku (BEP-721) będą mintowane także NFT, stanowiące ważny element projektu. Na nagrody za staking niewymiennych tokenów przeznaczone zostanie 11% alokacji tokenów. 30,30% trafi do użytkowników jako wygrane i bonusy od ekosystemu Tubbly.
Pełna tokenomia TUBE została przedstawiona na grafice poniżej
Alokacja tokenów TUBE - źródło: Tubbly
Prywatna i publiczna sprzedaż tokenów
Już w tym tygodniu ma dojść do pierwszej rundy prywatnej sprzedaży tokenów TUBE w cenie 0,010 USD za token. Do wczesnych inwestorów trafi 25 mln tokenów, dzięki czemu zespół pozyska 250 000 USD na rozwój projektu. Aktualności na temat sprzedaży będą pojawiać się na oficjalnych kanałach projektu w mediach społecznościowych (Twitter, Telegram).
Według tokenomiki projektu do sprzedaży trafi 11.2% z całej podaży tokenów.
Zespół stojący za projektem
Założycielami Tubbly są Maurycy Konopacki oraz Michał Kuleszko. W skład 12 osobowego zespołu wchodzą także deweloperzy i specjaliści od marketingu i spraw finansowych. Projekt zgromadził już szereg partnerów, wśród których znalazło się kilka lokalnych biznesów oraz blockchainowe projekty HashUp i Adshares.
Strona projektu i kontakt: tubbly.io || hello@tubbly.io | Twitter | Telegram
Partnerzy i klienci Tubbly
Materiał promocyjny naszego partnera
Komentarze