Na drugim miejscu znalazły się przejrzyste wyświetlanie cen i program lojalnościowy dla gości. Według Chesky'ego, Airbnb "już pracuje nad niektórymi" z tych nowych produktów i "będzie się teraz przyglądać innym". Poruszając dalej temat możliwości wprowadzenia wsparcia dla krypto płatności, szef Airbnb stwierdził, że użytkownicy domagają się więcej niż jednego lub dwóch tokenów. Chesky dodał, że od 2013 roku Airbnb odnotował aż 336 miliardów dolarów w wolumenie płatności.Got 4,000 suggestions. Here are the top 6:
1 - Crypto payments (top suggestion) 2 - Clear pricing displays 3 - Guest loyalty program 4 - Updated cleaning fees 5 - More long-term stays & discounts 6 - Better customer service Already working on most, will look into others now! //t.co/rxEM4BXZci — Brian Chesky (@bchesky) January 5, 2022
Ostrożne podejście Airbnb do innowacji
Nie jest to pierwszy raz, kiedy Chesky mówi o kryptowalutach. W wywiadzie z września 2021 roku dla Fox Business powiedział, że klienci prosili Airbnb o dodanie płatności kryptowalutowych od kilku lat. W tym czasie Chesky przypomniał również, że przed założeniem Coinbase, największej giełdy kryptowalut w USA, jej dyrektor generalny Brian Armstrong pracował dla Airbnb. Sama firma wspomniała również o kryptowalutach i leżącej u ich podstaw technologii blockchain w swoim prospekcie IPO, jeszcze przed wejściem na giełdę. W dokumencie czytamy:Nasz przyszły sukces będzie również zależał od naszej zdolności do adaptacji do pojawiających się technologii, takich jak tokenizacja, kryptowaluty, nowe technologie uwierzytelniania, takie jak biometria, technologie distributed ledger i blockchain, sztuczna inteligencja, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz technologie chmury.Airbnb przyznało jednak, że "te wysiłki mogą być bardziej kosztowne niż oczekiwano i mogą nie zakończyć się sukcesem".
Komentarze