Adshares wspiera Otwarte Klatki! Kampania JEDNYM GŁOSEM pojawia się w Decentraland

Firma Adshares połączyła siły z agencją kreatywną Labcon, by wesprzeć słuszną inicjatywę Stowarzyszenia Otwarte Klatki o nazwie JEDNYM GŁOSEM. Dzięki tej kooperacji kampania ta, mająca na celu zachęcenie jak największej ilości osób do złożenia podpisu pod petycją skierowaną do Ministra Rolnictwa o zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym, dotrze również do metaverse'u Decentraland. 
Technologia po raz kolejny udowadnia swoją siłę i moc zwiększania zasięgu słusznych działań. Działające na rzecz ochrony zwierząt Stowarzyszenie Otwarte Klatki prowadzi kampanię ''JEDNYM GŁOSEM'', która jest kolejnym z ramion ogólnoeuropejskiej inicjatywy "Koniec Epoki Klatkowej” ogłoszonej przez organizację Compassion In World Farming Polska. By pomóc im dotrzeć do jak największej ilości odbiorców, agencja kreatywna Labcon w kooperacji z pionierem w dziedzinie zdecentralizowanych sieci reklamowych oraz protokołów blockchain - Adshares - przenoszą całą tę ideę do wirtualnego świata, jakim jest Decentraland. Specjalna cyfrowa ferma ma uświadomić użytkownikom metaverse'u, w jakich warunkach są hodowane zwierzęta w klatkach i dlaczego należy skończyć z tego typu działaniami.

JEDNYM GŁOSEM, czyli podpisz petycję w obronie zwierząt

Na stworzonej na potrzeby tej inicjatywy wirtualnej fermie możemy spotkać awatary stworzeń, które odzwierciedlają 42 miliony zwierząt, których życia zaczyna i kończy się w klatkach. Użytkownicy Decentraland mają możliwość odwiedzenia przemysłowej fermy z zamkniętymi w klatkach zwierzętami. Każde z nich (kura, świnia, krowa i królik) będzie mogło opowiedzieć o swojej historii i poprosić o podpisanie petycji. Co więcej, gdy złożymy swój elektroniczny podpis pod dokumentem, pojawi się nowa funkcja - interaktywne otwarcie klatek.
 Skuteczne przeniesienie naszej kampanii do wirtualnej rzeczywistości umożliwiło tysiącom użytkowników dołączenie do naszej misji w angażujący i realistyczny sposób. Spotkanie zwierząt, w których imieniu apelujemy w naszej kampanii, w wirtualnym świecie oraz możliwość porozmawiania z nimi, to wyjątkowe doświadczenie, które w dobitny sposób obrazuje okrucieństwo chowu klatkowego
– komentuje Weronika Pochylska, specjalistka w zakresie outreach marketingu Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jeżeli chcecie odwiedzić wspomnianą wirtualną fermę kliknijcie w ten link. Petycję natomiast możecie podpisać w tym miejscu.

Komentarze

Ranking giełd