Adshares i Subme stworzą ekosystem wspierający startupy blochainowe

Firmy AdShares i Subme nawiązały współpracę, której celem jest stworzenie ekosystemu dla startupów we wczesnej fazie rozwoju. W ten sposób firmy chcą zaoferować startupom wsparcie marketingowe oraz kapitałowe. Znalezienie odpowiedniego miejsca na finansowanie jest kluczowym zadaniem dla młodych projektów i w dużym stopniu decyduje ono o przyszłym kierunku rozwoju. Popularne do niedawna rozwiązanie Venture Capital, które polega na oddaniu części firmy funduszom kapitałowym w zamian za środki na rozwój staje się mniej zachęcające dzięki tokenizacji.

Ekosystem zaoferuje szybki dostęp do środków

Najnowsza wersja Launchpadu Subme - SubPad umożliwi młodym projektom pozyskanie funduszy za pomocą technologii blockchain. Inwestorzy, blokując token $SUB otrzymają gwarantowaną alokację, która będzie uzależniona od czasu zablokowania tokenów. Launchpad ma służyć szybkiemu i sprawnemu pozyskaniu środków na rozwój projektu od inwestorów kryptowalutowych. Wiele startupów pojawiających się na platformie Subme to przedsięwzięcia związane z kryptowalutami. Może to być przeszkodą, ponieważ Google może uniemożliwić projektowi kryptowalutowemu korzystanie z GoogleAds, ograniczając w ten sposób jego zasięgi. Inne platformy z kolei mogą oferować niekorzystne warunki finansowe np. płatność z góry za działania marketingowe, bez określonych gwarancji.

Adshares działa również w Metaverse

Gdy startupy są gotowe do wypłynięcia na szerokie wody, z pomocą przychodzi im protokół Adshares. Po dołączeniu do sieci reklamowej zbudowanej na Adshares,  twórcy projektów uzyskają dostęp do setek wydawców w bezpośredniej komunikacji P2P. Oprogramowanie Ad Tech i know-how, które dostarcza Adshares, automatyzują relacje między projektami a reklamodawcami, dzięki czemu marketing staje się prostszy. Adshares oferuje również swoje usługi w Metaverse. Wprowadzona niedawno interaktywna implementacja modeli reklam 3D daje możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w kilku Metaversach jednocześnie, poprzez dostarczenie im bezpośredniego doświadczenia 3D dotyczącego marki klienta.

Komentarze

Ranking giełd