Adshares and cookie3 nawiązują współpracę w metawersum

Protokół Adshares i platforma analityczna blockchain cookie3 ogłosiły strategiczne partnerstwo, którego celem jest stworzenie wygodnych narzędzi marketingowych z precyzyjnym targetowaniem i segmentacją odbiorców w całym metawersum. Integracja rozwiązań platformy analitycznej cookie3 z protokołem Adshares koncentruje się na dostarczeniu dokładnych narzędzi do celów marketingowych firmom, które chcą dotrzeć do swoich potencjalnych klientów w metawersum. Pierwsze wspólne wdrożenie umożliwi targetowanie reklam w Decentraland, dzięki czemu reklamodawcy będą mogli jeszcze precyzyjniej kierować swoje kampanie. Wkrótce wprowadzony zostanie panel konfiguracyjny, w którym użytkownik będzie mógł wybrać konkretny teren, na którym ma być wyświetlane ogłoszenie. Adshares doda również kategorie zainteresowań dla odbiorców. Te rozwiązania sprawią, że kampanie będą znacznie bardziej efektywne. Jedna kwestia pozostaje nadal otwarta – dywersyfikacja grupy docelowej. Jak dokładnie przenieść dobrze znane metody analizowania grup docelowych, podobne do algorytmów Google, z obszaru web2 do web3?

Nowa jakość marketingu

Odwzorowując świat wirtualny jako połączone elementy oparte na blockchainie, zespół Cookie3 umiejętnie wykorzystał jeden z centralnych elementów metawersum w swoim silniku danych - czyli NFT. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do przetwarzania zagregowanych informacji pochodzących z NFT, tokenów i inteligentnych kontraktów oraz interpretowanie tych danych umożliwi firmie cookie3 zrozumienie indywidualnych zachowań użytkowników w całej metawersum. Projekty będą mogły ukierunkowywać swoje kampanie dzięki narzędziu analitycznemu on-chain, wykorzystującemu remarketing, segmentację klientów, zainteresowania i preferencje, liczbę, wartość i częstotliwość transakcji, prawdopodobieństwo zakupu oraz różne prognozy. To z kolei pozwoli osiągnąć nowy poziom relacji między użytkownikami a reklamodawcami.

Komentarze

Ranking giełd