Adidas wydaje własną kolekcję NFT

Po dołączeniu do Bored Ape Yacht Club, Adidas wypuszcza teraz własną kolekcję NFT. Kultowa marka odzieżowa wypuści jutro kolekcję nazwaną "Into the Metaverse". NFT dadzą właścicielom dostęp do ekskluzywnych dropów i możliwość wpływania na przyszłość społeczności NFT. Dzisiejszy drop będzie zawierał dres noszony przez Bored Ape NFT, czarną bluzę z kapturem i pomarańczową czapkę. Na bluzie znajduje się logo Adidasa, adres kryptowalutowy oraz emblematy trzech współpracowników marki w ramach jej planów metaverse: Bored Ape Yacht Club, Punks Comic oraz gMoney. Pomarańczowa czapka ma reprezentować tę, która pojawiła się w CryptoPunku #8219. Adidas nie podzielił się pełnymi szczegółami na temat podaży dropu ani tego, czy będzie zarabiał na sprzedaży wtórnej, jak w przypadku większości innych kolekcji NFT. Ujawnił jednak, że będą one wyceniane na 0,2 Ethereum, czyli mniej więcej 800 dolarów po dzisiejszych cenach. Adidas obiecał, że posiadanie NFT da dostęp do "cyfrowych i fizycznych" produktów i doświadczeń. Erika Wykes-Syned, wiceprezes marketingu w Adidas Originals, powiedziała dla The Verge.
Intencją jest to coś, to NFT. Należysz do społeczności, a my nadal chcemy dodawać do tego wartość. To będzie również ewoluować z tym, co dowiadujemy się o społeczności, jak się zmienia i ewoluuje.
Adidas nie jest pierwszą firmą z prawdziwego świata, która zdecydowała się na dołączenie do wagonu metaverse. Odkąd Facebook ogłosił rebranding na Meta, inne duże firmy, takie jak Budweiser i Pepsi również przedstawiły podobne plany. Największy konkurent Adidasa, Nike, ujawnił w poniedziałek, że nabył cyfrowe studio sneakersów RTFKT.

Komentarze

Ranking giełd